واژگونی پژوپارس در جاده دامغان ۷ کشته و مصدوم برجای گذاشت-راهبرد معاصر

واژگونی پژوپارس در جاده دامغان ۷ کشته و مصدوم برجای گذاشت

واژگونی خودرو در محور‌های مواصلاتی استان سمنان بازهم حادثه آفرید و این بار واژگون شدن خودروی پژوپارس در شمال دامغان، هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 28
کد خبر: ۲۵۵۷۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ اگر یکی از شهروندان استان هستید که این خبر را می‌خوانید، حتماً با پیگیری مستمر اخبار، اطلاع دارید که واژگونی یکی از مهم‌ترین دلایل سوانح جاده‌ای در این استان است.

آن گونه که کارشناسان بیان می‌کنند، بیش از ۶۰ درصد از انواه سوانح جاده‌ای در استان سمنان از نوع واژگونی است.

این بار نیز سانحه واژگونی یک خانواده دیگر را داغدار کرده و آن‌گونه که مدیر حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفته است، در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور چشمه علی-فولادمحله، ۶ نفر مصدوم و یک نفر فوت شده‌است.

پژمان قرائیان با بیان این‌که این حادثه ۱۶ کیلومتر پس‌از چشمه‌علی به فولادمحله رخ داده است، افزود: وقوع این حادثه به مرکز هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاع داده شد و بلافاصله نیرو‌های عملیاتی، اورژانس، پلیس ۱۱۰ به محل اعزام شدند.

وی مصدومان این حادثه را نیز ۶ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: این حادثه صبح امروز حوالی ساعت ۹ صبح رخ داده است.

مدیر حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به اینکه مصدومان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند، اظهار داشت: علل اصلی این حادثه در دست بررسی است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار